zaterdag, oktober 28, 2006

Three times revisited

Het derde luik van 'Three times' speelt zich af in het hedendaagse Taipei (sic?). Ik schreef eerder over de handen in luik één en twee, en in deel drie keren ze inderdaad terug, maar niet aan het slot. Of misschien toch. We zijn een beetje de kluts kwijt in deel drie, en ik twijfel of dit deel daardoor tegenvalt of juist niet. De twee die we inmiddels kennen zien we terug op een motorfiets, rijdend door de gruwelijk lelijke stad. De zoekende, vindende en strelende handen uit de eerdere delen zijn nu handen die zichzelf in vertwijfeling lijken fijn te knijpen. Haar handen voor zijn buik, de zijne op het stuur van de motor. Ze is alleen. Is ze alleen?
Ik moet echt hoognodig meer films van Hou Hsiao Hsien zien.

3 Comments:

Blogger marcelkuyper said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

9:25 a.m.  
Blogger marcelkuyper said...

Blaak, hier lopen onze wegen toch uiteen. Ik vond Three Times wel esthetisch en het uitgangspunt van drie scènes met dezelfde acteurs, maar ik moest moeite doen om hem af te zien. Tja, eigenlijk ook wel goed dat er mensen zijn die er geen klap aan vinden. We zouden eens allemaal dezelfde dingen leuk vinden.

9:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Shadow Creation is the process to change the color of an image or video..Shadow Creation It means correcting the lighting, white color balance, red or blue color balance, so that the image looks more clear or natural

6:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home