zondag, april 01, 2007

Bushalte

Er hangen vaak meisjes in bushaltes. Mooie meisjes. Tenminste, dat is de bedoeling. Maar ze zijn te vaak vervelend mooi: te mager, te versierd, te chagerijnig. Hoe die je moeten verleiden is me een raadsel. En daarbij, ik koop geen parfum en ook geen jurkjes. Ik ben Maartje niet.
Sinds kort hangt er in de bushalte een echt mooi meisje. Elke ochtend en elke middag kijkt ze naar me, en ik kijk heel graag terug. Volwassen vent, kaal, bril, groet mooi meisje. Beetje dubieus. Als ik het Willemijn vertel moet ze lachen: "Dat is geen meisje, dat is Sharon Stone." Verdomd! Ik had haar niet herkend. Gelukkig, het is geen meisje, het is een vrouw van 47. Pfff, dat scheelde weinig.

1 Comments:

Blogger Xander Michiel Beute said...

Die moppies van Dove vind ik ook wel wat hebben, die zijn min of meer echt.

1:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home