maandag, januari 07, 2008

Vermaanddagje

Hoewel het aantal dagen dat ik er helemaal niet aan denk groter is dan het aantal dagen waarop de gedachte vluchtig langswaait, is het me niet ontgaan dat ik vandaag vier maanden lang niet gerookt heb. In een aankondiging van het programma Radar komt toevallig het stoppen ter sprake. Mijn manier, 'cold turkey', is niet erg succesvol: slechts één op de twintig stoppers houdt het op die manier vol. Zegt Willemijn: "Alle mensen die ik ken die echt gestopt zijn zijn zo gestopt."
Ja natuurlijk! Je kunt het ook omdraaien, en dat levert waarschijnlijk betere statistiek op. Kijk niet naar de stoppers, kijk naar de gestopten. Zijn die cijfers eigenlijk beschikbaar?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mooi teug

kheb gister trouwens obama gezien

11:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home