zaterdag, maart 08, 2008

KaalblaaK

Er is de laatste weken opeens een enorme belangstelling voor het feit dat ik geen haar heb. Nou ja, weinig. Op mijn hoofd. Ik heb daar geen enkele moeite mee, want ik ben al beduidend langer kaal dan met kapsel. Al jaren identificeer ik mij zo af en toe als 'kaalblaak', vooral voor de pubers op mijn werk, want die vinden dat grappig. "Ik ben een palindroom!"
Een jongetje uit de eerste, brutaal maar leuk, maande de klas afgelopen week aan het begin van de les tot stilte met de woorden: "Anders wordt de meester kaal." Hij leek er een beetje van te schrikken, grijnsde toch maar stout, en de klas riep zachtjes en besmuikt van ooohhh. Ik probeerde mijn lachen te bedwingen, maar het was te grappig.
En dan is er Bart. Jaren lang heb ik hem er niet over gehoord, maar opeens heeft hij het er elke les over. Ik weet niet wat er in hem is gevaren aan extra idiotie (Bart is knettergek op een heel prettige manier), maar gevaarlijk is het geloof ik niet. Speciaal voor Bart het bewijs dat sommige mensen maar beter kaal kunnen zijn:




Het schattige meisje is mijn nichtje Ellen. Ze is eind vorig jaar getrouwd. De foto is een jaar of dertig oud.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Whahahahahahahaha

2:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Meneer, die foto is inderdaad heeel eng.




U bent kaal

5:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home