zaterdag, mei 10, 2008

Dag Paroollezers


Dag Paroollezers! Hartelijk welkom op mijn weblog. Vanochtend werd ik gebeld door mijn Amsterdamse schoonzus: "Je weblog staat in het Parool!"

Warempel. Nou, dan zal het wel druk worden. Ik zal dit blogje maar een tijdje bovenaan houden. Dus vaste lezers, check hieronder even of er iets is bijgekomen.

Mijn oorspronkelijke blogje over Jacobus Kloppenburg vindt u hier. De link naar het te downloaden prachtboek is hier

Update: Wat een sof. Ben ik eindelijk wereldberoemd, heeft niemand het door! Er zijn sinds gisterochtend vijf Amsterdammers langs gekomen.

5 Comments:

Blogger Marco said...

Meneer! uw talent is ontdekt! Laten we het vieren door alle wiskundecijfers omhoog te krikken? :D

7:17 p.m.  
Blogger Suzanne said...

Wat gaaf! Gefeliciteerd!

12:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Er zijn vast wel meer Amsterdammers langsgeweest en dankzij deze link ben ik nu in het bezit van de digitale versie van het Artchive for the Future boek.
Uw log is trouwens ook zeer lezenswaardig.

11:39 a.m.  
Blogger Unknown said...

yeezy boost 350
adidas neo
adidas stan smith
yeezys
reebok outlet
adidas nmd
links of london
nike roshe one
nmd
nike zoom running shoe
20170603

6:03 a.m.  
Blogger 1111141414 said...

adidas nmd runner
links of london
longchamp
longchamp bags
louboutin shoes uk
longchamp
adidas neo
longchamp outlet
nike roshe one
michael kors

4:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home