woensdag, oktober 08, 2008

Datjes

Een bericht uit het sterk opgezwollen ego van uw scribent.

Vandaag kwam ik vroeg thuis, vlak na de post. Op de mat lag een slordige verzameling enveloppes, waaronder één dikke en één met het onmiskenbare logo van een deurwaarder. Ik draaide de dikke om. Universiteit van Tilburg.

Het zal toch niet waar zijn !!!

Twee jaar geleden leverde ik een artikel in voor een boek over een symposium over .... het is te saai voor woorden. De bijdragen aan het symposium zouden in boekvorm worden uitgegeven. Mijn bijdrage aan het symposium over betekenis in film en over het gebruik van de films van Robert Bresson in het voortgezet onderwijs had ik met enige zorg tot een artikel omgewerkt, dus toen het boek op zich liet wachten en wachten en wachten baalde ik een beetje.

En dan vergeet je het.

Blaakmeer, Frank
'Bresson in de klas', in: Lierop, Helma van (Ed.), Jeugdliteratuur en andere media, Leidschendam: Biblion, 2008, pp 34-45

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Fijn, toch nog gerechtigheid. Maar die andere gerechtigheid, van de deurwaarder...?
Overigens bedankt voor je -als altijd- mooie en treffende stukje over je oudste nicht.

2:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home