woensdag, september 30, 2009

Honselersdijk


In de bus tussen Dekkershoek en Poeldijk belt de assistente. Of ik weet dat ik in Honselersdijk wordt verwacht. Ja, dat weet ik, ik ben onderweg, ik zit in de bus, ik beweeg richting stoel nog een beetje verder achterover en een beetje meer nog, ja, open, ja goed zo.

Of ik ook weet dat ze een beetje gaan schoonmaken en verder niks. Huh? Ik kom voor een status. Voor de paradondinges. Oh. eh, ja, ik kijk even ... het komt allemaal goed meneer.

De Duitse dame en haar assistente leggen uit dat het toch alleen om tandsteen gaat. Volgende week heb ik nog een afspraak nietwaar? Dan gaat de tandarts in Houtwijk fijn een status maken. Nu gaan we sauber machen ja, voor de tweede keer in een maand.

Met water en zand spuiten ze mijn tanden bloot. Nu ziet het er in de spiegel helemaal meedogenloos verroest uit. Maar de tandarts zegt het ook: het komt allemahl goed meneer.

3 Comments:

Blogger Niels said...

Fank, doe die bek eens open..

9:48 a.m.  
Anonymous Jaap said...

Er zijn, schat ik, zo'n 8 mensen die weten waar Niels het over heeft.

12:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Honselersdijk!

5:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home