donderdag, september 03, 2009

Toga's


Een licht nerveus verlangen vult de hal van de jeugdherberg. Het is in witte lakens gehuld. Een koene held in toga schreidt stoer vanuit de gang tevoorschijn. Ha, een koning. Nee hoor, zegt de held, die eigenlijk Koen heet, ik ben Hercules.

Nee, je bent Herakles
Ik vind Hercules beter, zegt Koen.
Maar het is toch geen Romein?

Koen vindt dat dat er helemaal niets toe doet. Ik constateer dat hij nog veel moet leren. Koen haalt zijn schouders op. Voor eigenwijs heeft hij een acht, dus voorlopig mag hij blijven.

We gaan beginnen roept Joke. Ik moet er heen.

4 Comments:

Blogger Suzanne said...

Die ene, rechtsonder, die is leuk. Ik denk ik zeg het even.

10:41 p.m.  
Blogger Marco said...

ja maar volgens mij is haar zus echt extreem irritant

1:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

niet zo rodelen over ons leerlingetjes!

4:40 p.m.  
Anonymous caroline's bff said...

toevallig dat ik dit lees.
maareeh....caroline is echt niet te verslaan e al helemaal niet met haar zussenleger!!

8:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home