maandag, april 12, 2010

Beste lezers

Dit blogbericht wordt u zonder begeleidende brief aangeboden. Vooropgesteld: uw scribent bevindt zich momenteel in blakende welstand. Edoch, en juist daarom: het kan dus minder, veel minder. Het schrijven van een begeleidende brief zou de aanbieder in zijn huidige potentieel deplorabele staat daarom wellicht teveel vermoeien. Aanbieders eventuele behandelend internist zou de aanbieder extra op het hart hebben kunnen gebonden geen hoog energetische administratieve handelingen te verrichten, aangezien dit kan leiden tot levensbedreigend leverfalen. Vooral het concipieren, op schrift stellen en vervolgens verzenden van aanbiedingsbrieven bij op een weblog te publiceren berichten zou volgens genoemde eventuele internist kunnen worden gezien als een belangrijke risicofactor. Bovendien moet de kans dat met bovengenoemd type aanbiedingsbrieven het door aanbieder eventueel meegedragen virus verder zou kunnen worden verspreid als hoger dan het wettelijk en ambtelijk toegestane promillage moeten worden kunnen beschouwd. U begrijpt dat het eventuele sturen van een brief zoals boven al meerdere malen vermeld en hier nogmaals geformuleerd als een eventueel risico voor de volksgezondheid zou kunnen worden aangemerkt.

Hoewel ik van mijn kant graag bereid ben verontschuldigingen aan te bieden voor het ontbreken van deze aanbiedingsbrief, hoop ik dat het bovenstaande betoog zodanig begrip voor de ontstane situatie heeft kunnen opwekken dat van uw kant de behoefte aan verontschuld-igingen tot een dusdanig minimum is gedaald dat het ontbreken van genoemde verontschuldigingen door u als nauwelijks tot geheel niet problematisch kan worden aangemerkt. Mocht onverhoopt het bedoelde minimum in de praktijk niet geëffectueerd worden, dan bied ik u bij deze als nog mijn verontschuldigingen aan voor het ontbreken van deze aanbiedingsbrief bij dit blogbericht.

Veel dank voor het eventuele medeleven. Met mij gaat het intussen goed.

7 Comments:

Blogger Marissa Herder said...

Vind u het erg als ik hier helemaal niets van begrijp? Ik heb geloof ik nog nooit zoveel moeilijke woorden in één blog bij elkaar gezien. Mijn fascinatie daarvoor heeft me geloof ik afgeleid van wat er eigenlijk staat, dus ga ik het nu nog maar een keer lezen. (Niet dat dat zal leiden tot wel-begrijpen, maar toch.)

2:34 p.m.  
Blogger Marco said...

Volgens mij komt het neer op:
Ik verveel me en wil mijn lezers stangen.
En verder paradoxaal geouwehoer!
Opgepimpte onzin!
Maar wel leuk hoor.

Ik snap alleen niet waarom.
Heeft de overheid u een of ander mal dingetje gestuurd, in dezelfde trant?

Of wou u zich gewoon even uitsloven? Hebben leerlingen in de lessen gedurfd te twijfelen aan uw uiteraard ver superieure woordenschat en retoriek?

Of lijdt u ook net als vele leerlingen aan het bevreesde fenomeen, dat steeds weer opduikt vijf keer per jaar? Een bepaalde neiging tot uitstelling, afleiding, getalm?

Is dat het virus waar u het over had? Dan heeft u het zwaar te pakken!

2:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Met enkele aanpassingen kan dit blogje moeiteloos doorgaan voor de excuusbrief van de RK Kerk voor het grootschalige kindermisbruik door haar grondpersoneel.

SV

3:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het gaat in ieder geval niet over voetbal. Wat fantastisch is.

6:01 p.m.  
Blogger Laura said...

Dit heet verveling van een docent tijdens proefwerkweek?
Het spijt me, ik heb uw proefwerk verpest. De helft ervan dan, de rest heb ik niet afgekregen.
Ik had toch gezegd dat het een drama werd!

Maar respect voor het feit dat u zo lang zo officieel over niets kan praten, knap gedaan.

9:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je bent gek (maar wel lief).

JV

10:22 p.m.  
Blogger Salomon said...

Na enige tijdverspilling - de scrollbar was al verschrompeld - maar toch een nadere blik op het door middel van deze reactie gereageerde artikel kwam ik tot de conclusie dat de in eerste instantie bedoelde reactie overbodig en/of niet relevant was. Toch rest mij de vraag wie de mysterieuze "Anoniem" is, die ondertekend heeft met "SV". Daar dit ook mijn 'afkorting', alhoewel er feitelijk bij mij nog letters bij moeten, is, maar ik zeker weet niet eerder op eerdergenoemd artikel te hebben gereageerd, vraag ik mij af of ik a) vroegtijdig alzheimer heb, of b) de identiteit van eerdergenoemde 'reaghuurder' te weten kan komen. De tijd zal het leren...

8:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home