dinsdag, juli 13, 2010

Customer Card

De computer in de supermarkt doet het niet. Gelaten wachten we op wat komen gaat. Een mevrouw wijst op mijn oranje shirt en vraagt of dat iets met Holland te maken heeft. We praten over voetbal. De mevrouw heeft drie stokbroodjes in een verder lege en nogal groot uitgevallen winkelwagen, ik heb een knoeperd van een koelbox.

Ik vraag de mevrouw of ze ook een customer card heeft. Die heeft ze. Zou ik die mogen gebruiken? Maar daar heeft u niets aan, want op mijn kaart krijg ik gewoon de punten, wie hem ook gebruikt. Nou, ik heb er wel wat aan want deze knoeperd is met kaart ruim acht dollar goedkoper. Aha!

We constateren dat er sprake is van een win-win situatie. Maar wie verliest er dan? Iemand in Spanje zegt de mevrouw.

1 Comments:

Anonymous Joke said...

Wacht met spanning op de foto/vertelavond die over deze vakantie gaat komen! Ik reis nu al elke dag een stukje met jullie mee.
groet,
Joke

9:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home